Thursday, October 22, 2009

surat cinta lagi!!!

Hari nih aku sampai opis dah hampir2 jam 9 pagi. Sebelum gerak tadi aku dah siap2 mesej officemate bagitau yang aku tak join diorang b/fast. Sebab hari ni aku bawak bekal mee kuah (yang tak sempat nak makan malam tadi) and roti sosej.

Masuk2 office benda yang pertama buat mestilah ON kan laptop (",). Gtalk dah on, YM on, cek email office (tak der isu apa2) then bukak email Yahoo, Gmail and blog. Maka bermula lah aktiviti membaca blog2 yang ada... baca punya baca sampailah kawan2 yang pergi breakfast tadi dah balik.

Kemudian baru aku teringat .... ada sesuatu yang aku belum buat. Agenda penting kalo aku duk kat Shah Alam... so, langkah pertama, kutip syiling2 yang ada... segenggam aku ambik pastu tiba2 kawan aku bersuara

"eh, ko tak pergi bayar parking lagi ke? pakcik2 tu dah ronda2 dah tadi!"
Dengan serta merta aku pergi usha kereta aku dari tingkat opis aku nih. SAH! CONFIRM! aku dah kena SAMAN... LAGI!!! Menjadikan saman terkumpul aku di Shah Alam ni dah jadi 7 (sejak dari bulan 6 tahun lepas). Setiap kali aku balik Shah Alam... mesti ada saman yang aku dapat.

Note : waktu kejadian : 10.05 pagi. kepada encik2 MBSA... nanti dah cukup 10 baru sy pk nak p bayar erkk!!!

3 comments:

cheqna said...

hahahahahahahaha

aku kan kalau dapat surat chenta ni dari MBKT..aku buang lam tong sampah je..

sebab???tak bayar pun aku leh sambung road tax pe..

hahaha

jadi..mehla kije kat trg

Afzan said...

hahahaha...

Aku pun rasa aku lepas je kalo nak renew roadtax. Hahahaha...

Aku try dulu sbb aku baru nak renew roadtax ari ni... walaupun roadtax aku tamat isnin nih.. wakakaka...

DaliaLiyana said...

ala..wat dunno je...hehhee..leh ke ??