Tuesday, October 13, 2009

Rindu Kawanku !



RIndu kawanku ! Macam tajuk lagu Maya Karin yg dalam citer kuliah cinta  plak! Hehehe...
Tapi serius la ... rindu kat kawan sorang tu.

Balik kampung minggu lepas kelebek2 (faham ke erk), belek2 buku2 lama... terjumpa lah buku catatan aka diari zaman2 matrik dulu. Dulu aku matrik kat London. Hehehe... Kolej matrikulasi Melaka, Londang!

masa matrik aku rapat ngan Fizah and Kamal. Fizah sampai sekarang pun still contact lagi.. ngan Kamal plak... dah tak leh nak berhubung dah. Nanti wife dia marah (dulu masa still awek pun dah marah, apatah lagi bila dah jadi Isteri kan? Hehehe)

tapi..... yang kawanku yang dirindui itu bukannya Fizah or Kamal... ermmm... ada lah jugak rindu skit2 kat diorg. Tapi yang banyaknya rindu kat Abdul Salam Saad... Mana kau menghilang Salam??? Tak dapat dikesan langsung! Ada saper2 kenal Salam kawanku tak? nak buat jejak kasih nih (",)

10 comments:

cheqna said...

perghhhh....

ingatkan rindu ke aku..

huh!!!!!!!!!

Chenta said...

Salam ooo salam ...

kawan kamu dah rindu hah..
silalah muncul..

Okeh, now akk dah seruuu.. tak lama lagi datanglah dia ..

eeii...seraam weeii..

Afzan said...

cheqna,
Hehehe... rindu gok ke mung!
Tapi lagi rindu kat Salam. Hahaha..

Lagipun baru je kan jumpa mung:) Ngan Salam dah 7 tahun tak jumpa ;(

Afzan said...

Akak Lindaaaaa (ala2 teruja camtu!),

Mananyer kak? Tak muncul2 pun lagi nih!

Ermm.. xcukup kuat seruan nya kot. Hehehe...

Daya said...

INGAT rindu daya,
hihik

simpleidea said...

salam

matrik londang?
sains fizikal?
fizah budak kl kan?
kamal yg badan besar kan?budak mckk?

kawan ko salam tu dia pakai spek ke?

email aku
a_salam_saad@yahoo.com

sbb aku kmm jgk dl
tp sape nama ko?
email add pn xde

Afzan said...

dah : semua nya betul...
Aku Afzan budak fizikal KMM. Kuliah 1... ko ni salam ker??

Anonymous said...

salam
hahahha
dah lama xdgr cite pasal ko
last masa aku kat utm dulu

aku dgr ko dah nak nikah?
ke dah nikah dah?

aku kat kt
bla nak blanja aku makan?
heheh

sape lg yg asal terengganu dlm kumpulan kita dulu?
aku dah lost contact semua.

jgn lupa jemput aku kenduri ko
heheh

fie said...

huhuhu ni la postnye..boley ko tulis kt sini x baper rindu kt aku! kijam sungguh!!!

Afzan said...

yer la...
tak berapa rindu la sbb lagi rindu kat salam...

Hahaha... sila jangan jeles yer! Hahaha