Friday, November 13, 2009

Hasrat terselindung ;(


Tangisan dalam senyumanku
Terlindung dari mata dan fikiranmu
Tak pernah dikau tahu
Tak pernah kau peduli
Kepedihan hati yang aku alami

Kau hanya ingin ku turuti
Setiap gerak jari telunjukmu
Sedangkan aku jua punya hasrat punya rasa
Tetapi tidak mampu tuk bersuara

Sesekali aku ingin dihargai
Janganlah aku diletakkan ketepi
Sesekali aku ingin merasakan
Kemanisan cinta dalam satu genggaman

Aku mengharap kau mengerti
Menyelami yang terjadi
Apa sebenar yang terbuku dalam hati ini
Aku tidak sanggup
Meneruskan hidup begini
Di dalam sangkar yang penuh berduri

Semoga dikau memahami
Menilai perasaan tersembunyi
Dan jangan sesekali
Kau bersalah mentafsirkan
Hasrat dan keikhlasan hati ini

2 comments:

cheqna said...

aku kan macam pernoh baca je..

mane ek??

ape ni beb sedih2???? meh poyo2 ngan aku meh..

Afzan said...

sedih2 camni la rasa cam nak buat aktiviti xberfaedah ...

Tapi... kat penang nih xde geng laa...

hhuhuh pilunya hidupku... huhuhu ;(