Friday, November 6, 2009

CUCI The Musical !!

Minggu yang penuh dengan kesibukan. Alhamdulillah... akhirnya sistem eTanah digunakan jugak di PTG. Memandangkan PTG baru nak gunakan sistem ini... makanya terpaksa lah (bukan sukarela tau) aku men 'standby' kan diri di sini.
standby tu sama dengan :
1)        Berdiri di belakang kaunter ( untuk pantau kot2 kerani salah masukkan data or kot2 sistem error)
2)        Berjalan ala2 nak masuk pertandingan jalan laju (dari kaunter ke bilik gerakan untuk dapatkan khidmat nasihat daripada yang lebih pakar)
3)        Telefon insan yang berpangkat lebih tinggi (untuk melontarkan pertanyaan)
4)        Berjalan ala2 catwalk di sepanjang bahagian kerani kemasukan ( untuk membolehkan kerani2 kemasukan panggil untuk dibuka kaunter pertanyaan)
5)        Menguji mana2 error yang telah dibetulkan

Tu jer antara yang aku ingat. Ingatan dah berkurang skit sekarang sebab telah dilebihkan kepada mengingati peristiwa yang berlaku minggu lepas (",)
Nak tau kenapa aku tulis ini? yang telah menyebabkan cheqNa membuat entry ini!

Na, lepas nih jangan marah lagi tau. He He He... dan ini lah puncanya.

 
Tapi aku tipu kejap je tau. At last aku bagitau jugak yang sebenarnya kan? Heheh...

Petang ni aku akan bertolak ke Shah Alam semula sebab esok ada JanjiTemu dengan CUCI The Musical untuk kali ke 2 (",) Best sangat persembahan diorang. Lagu2 yang best, tarian yang best... aksi spontan diorang pun best jugak. Sakit perut menahan gelak. Tapi bila ada part sayu memang tersentuh lah jugak hati nurani ini. Chewahhhh....

 Neway, musical ni memang best! (",)

2 comments:

cheqna said...

huh!!!!

malas kawan ngan ko
huh!!!

Afzan said...

hehehe... tau ah aku xleh nak bawak ko p jalan2 ke Nilai selasa nih..

Nak buat camne Na... aku balik shah Alam mmg semata2 CUci je nih..

Hari isnin tugas 'standBy' aku masih menanti di Penang. Huhuhu...