Wednesday, January 20, 2010

Itukah dia kekasih yang pernah berjanji
Memberi cinta untukmu sepenuh hati
Ia akan menyesal suatu hari nanti
Apabila ia mengetahui
Kekasihmu ini ingin kembali

Tahukah engkau ia tak sepadan denganmu
Walau beribu bisik pujuknya merayu
Kekasihmu ini terlalu ingin kembali
Sejak ia mengetahui
Kekasihmu itu selalu membuat kau bersedih

Oh kekasihmu ini akan merasa gembira
Andai dapat bersama untuk selama-lama
Hanya untuk menyayangimu
Hanya untuk bercinta lagi
Andai engkau berduka
Aku yang pertama di sisi
Andai engkau bahagia
Akukan terus berdoa
Semoga suatu masa
Pintu hatimukan terbuka
Dan kita akan kembali
Bercinta lagi

Aku akan kembali
Walau jalan berliku
Kernaku kekasihmu
Hingga ke akhir hayat

Dengar lagu ni je mesti mengingatkan aku pada satu restoren kat seksyen 13 Shah Alam. Restoren ni best sebab ada karauke free yang biasanya akan beroperasi selepas jam 10 malam. Tapi yang lagi best sebab cashiernya... macam ada sumthing padanya yang membuatkan hati rasa macam nak usha2 je dia selalu. Hehehe...kalau tak caya boleh tanya CheqNa

Kawan2 aku yang ajak makan kat Shah Alam mesti restoren tu la yang aku bawak. Makanan kat sana best jugak cuma yang aku tak suka setiap kali order air kelapa mesti tak ader. Tapi tak kisah la... yang penting pemilik kereta atos ada... (",)


p/s: Na, bila nak lepak ramai2 di Pelaga Park lagi?

2 comments:

cheqna said...

ooo

mamat tu pakai atos erk???

aku tak kisah weh...ko tu yang tak de kat KL ni..susah r..next month aku turun KL lagi..jom r..nak lepak reramai???erm...tak sure r ramai mana..huhuhuhu

Afzan said...

Hehehe...

next month tu bila? Raya cina aku balik Kg. maulidur Rasul baru aku p KL.